اگه الان دشمن به ما حمله کنه کی قراره جلوی اونو بگیره ؟! مسلما ارتش و سپاه به تنهایی نمی تونن ! و مشارکت مردمی لازمه . از طرفی ، ارتش و سپاه رو چه کسانی تشکیل میدن ؟! از فضا که نیومدن ؟!

آیا پسرهایی که به واسطه ی بدحجابی شما دین شون سست شده ، به خودارضایی معتاد شدن ، همه ی فکر و ذهنشون شده مسائل جنسی ! ، می تونن از شما در مقابل خارجی ها دفاع کنند که دست اونا به شما نرسه و ... ؟!

شما الان از برکت حجاب و عفت خانم های اواخر دهه 50 و دهه 60 خیلی راحت تو خیابون ها راه میرید و صد قلم آرایش می کنید ، لباس های تحریک کننه می پوشید و ... !

تا حالا خیلی کم به این مسائل پرداخته شده ولی تا کی ؟!

خانم بد حجاب محترمه ،

خبر داری در جنگی که به ما تحمیل شد آمار شهدای متاهل نزدیک به 60.000 هزار نفر بود ؟! این یعنی 60.000 زن بیوه ! یعنی چند ده هزار زن فاتحه ی میل جنسی شون رو خوندند !!! فشارها رو تحمل کردند که تو الان دست خارجی ها نباشی !

جون هر کی دوست داری کمی فکر کن !

آمار شهدای 15 تا 29 ساله چیزی حدود 175.000 نفر بود . یعنی حدود 175.000 دختر فرصت ازدواج رو از دست دادند . خدا می دونه این ها چه فشارهایی رو تحمل کردند تا تو راحت بتونی تو خیابون ها قدم بزنی !

اگه برنامه ریزی شده این کار رو می کنی که دیگه حرفی نمی مونه ولی اگه از دشمن پول نمیگیری که عفت جامعه رو لکه دار کنی باید بدونی که که داری به نفع دشمن کار می کنی ! داری با اون لباس های تنگ قلب جوون ها رو هدف قرار میدی ! داری انرژی پسرهایی رو که قرار بود برای پیشرفت جامعه صرف بشه هدر میدی ؟!