دختران و پسران خانواده برتر

خانواده برتر مخصوص پسران و دختران

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

یه سوال اساسی از خانم های بدحجاب !

اگه الان دشمن به ما حمله کنه کی قراره جلوی اونو بگیره ؟! مسلما ارتش و سپاه به تنهایی نمی تونن ! و مشارکت مردمی لازمه . از طرفی ، ارتش و سپاه رو چه کسانی تشکیل میدن ؟! از فضا که نیومدن ؟!

آیا پسرهایی که به واسطه ی بدحجابی شما دین شون سست شده ، به خودارضایی معتاد شدن ، همه ی فکر و ذهنشون شده مسائل جنسی ! ، می تونن از شما در مقابل خارجی ها دفاع کنند که دست اونا به شما نرسه و ... ؟!

شما الان از برکت حجاب و عفت خانم های اواخر دهه 50 و دهه 60 خیلی راحت تو خیابون ها راه میرید و صد قلم آرایش می کنید ، لباس های تحریک کننه می پوشید و ... !

تا حالا خیلی کم به این مسائل پرداخته شده ولی تا کی ؟!

خانم بد حجاب محترمه ،

خبر داری در جنگی که به ما تحمیل شد آمار شهدای متاهل نزدیک به 60.000 هزار نفر بود ؟! این یعنی 60.000 زن بیوه ! یعنی چند ده هزار زن فاتحه ی میل جنسی شون رو خوندند !!! فشارها رو تحمل کردند که تو الان دست خارجی ها نباشی !

جون هر کی دوست داری کمی فکر کن !

آمار شهدای 15 تا 29 ساله چیزی حدود 175.000 نفر بود . یعنی حدود 175.000 دختر فرصت ازدواج رو از دست دادند . خدا می دونه این ها چه فشارهایی رو تحمل کردند تا تو راحت بتونی تو خیابون ها قدم بزنی !

اگه برنامه ریزی شده این کار رو می کنی که دیگه حرفی نمی مونه ولی اگه از دشمن پول نمیگیری که عفت جامعه رو لکه دار کنی باید بدونی که که داری به نفع دشمن کار می کنی ! داری با اون لباس های تنگ قلب جوون ها رو هدف قرار میدی ! داری انرژی پسرهایی رو که قرار بود برای پیشرفت جامعه صرف بشه هدر میدی ؟!

  • ۰ موافق ۰ مخالف
    • تعداد نمایش : ۴۲۰۹
    • چهارشنبه ۲۰ شهریور ۹۲ - ۱۶:۰۰

    در زمانی نه چندان دور ...

    یه زمانی نه چندان دور ، مردانی در این سرزمین زندگی می کردند که حاضر شدند تکه تکه بشن ولی دست اجنبی به تن یه دختر ایرانی نخوره . در همین خوزستان دخترهایی بودند که حاضر بودند اگه راه نجاتی برای اونا نیست توسط برادرشون کشته بشن ولی دست بعثی ها به اونا نرسه . گاهی پیش می اومد که برای فراری دادن یه دختر از دست بعثی ها نزدیک به 10 مرد فدا می شدند . در حالی که اگه بی خیال غیرت شون می شدند زنده می موندند . این اتفاقات خیلی شبیه فیلم هندیه ولی خوشبختانه از جهتی و متاسفانه از جهتی دیگه چنین ماجراهایی رخ داده .

    در همون زمان پسرهایی بودند که اگه خبر دار میشدن یه پسر از فلان محله به یکی از دخترهای محله شون بد نگاه کرده خونشون به جوش می اومد و کار به دعوا و کتک کاری می کشید . کاری می کردند که اون پسر غریبه فکر ارتباط برقرار کردن با دخترهای این محله رو از سرش بیرون کنه .

    گذشت و گذشت تا به جایی رسیدیم که اگه یه دختر یا پسر با جنس مخالف دوست نباشه مسخره میشه !

    این فاجعه تاسف بار اتفاقی نیست . بلکه با برنامه این بلا سر ما اومده که از دید خودم می خوام به اون بپردازم .



  • ۰ موافق ۰ مخالف
  • ۲ نظر
    • تعداد نمایش : ۱۶۲۹
    • چهارشنبه ۲۰ شهریور ۹۲ - ۱۵:۲۳

    برای چی ما خدا رو می خوایم؟

    نازنین:

    سلام
    من نمی دونم ولی فکر می کنم باید دید اول از همه اصلا برای چی ما خدا رو می خوایم یا اصلا بهش اعتقاد داریم اینکه این دنیا و اون دنیا یعنی چی که حالا صبر برای شون یا توشون برامون قابل هضم بشه؟
    که حالا اگه قرار شد خدا جواب یکی از دعاهامونو بده چی میشه؟!!!!!

    مشکل اینجاست که میگیم خدا به بعضی ها جواب می ده به بعضی ها نه!
    مشکل اینجاست که این دنیا و اون دنیا می کنیم!
    مشکل اینجاست که...
    مشکل اینجاست که خدا رو از ته دلمون بعنوات عادل مهربون شنوا قبول نمی کینم!

    چرا فکر نمی کنیم که ما یه عمری داریم از همون اولا ته به آخر که به خدا برسیم و این وسطا هی داریم عالم ها رو طی می کنیم و انگار از این اتاق به یه اتاق دیگه میریم مثل اومدنمون به دنیا از بیرون اومدنمون از عالم های قبل و رفتنمون به ملکوت یا برزخ و بعدش به جبروت یا همون عالم عقل و ...
    ما اصلمون عوض نمی شه و عالم ها رو عوض می کنیم! تا به خودش برسیم!
     حالا اگه فکر کنیم که خدا که ما رو و همه این عوالمو خلق کرده کجای زندگی ما واستاده؟ اون دوردورا که بعضی مواقع صدای مارو می شنوه یا بعضی موقع ها از کنار ما رد میشه و به طور اتفاقی صدای مارو میشنوه و شاید جواب بده یا نه!
    خب این همون اول بدبختی ه
    مشکل ما این نیست که توی این دنیای فکستنی چه مشکلاتی سر هرکدوممون ریخته!
    مشکل ما اینه که مشکلاتمونو میبنیم و باهاشون کنار نمیایم!
    هر کدوم از عالم هایی رو که رد می کنیم واسه خودشون تعریفی و خلقتی دارن یکی از تعریفای این دنیا هم اینه که بتونیم دیدمون رو درمورد خدا و عوالم و فرستاده هاش درست کنیم ( که میشه همون اصول دین!)
    یکی از چیزایی که توی این دنیا باید آدما بدست بیارن اینه که درمورد خدا مثل بالا فکر نکنن وقتی دیدمون در این مورد درست بشه دیگه همه مشکلا میشه روند روتین دنیا برامون اون وقت همه ایوبن و و همه شعیب ن و ...
    کیه که دوست نداره عاشق واقعی خدا بشه؟
    مشکل اینجاست که دنبالش نمی ریم
    وگرنه اینجا دنیاست و خدا هم خداست و برای هرکسی بسته به شرایطش و ... حتما مشکلات زیلدی هست!

  • ۰ موافق ۰ مخالف
  • ۲ نظر
    • تعداد نمایش : ۱۶۳۲
    • چهارشنبه ۲۰ شهریور ۹۲ - ۱۲:۳۲