وقتی که هیچ کس شبیه تو نیست 

 

خواننده : حامد زمانی

دانلود آهنگ برای کسانی که در حال ترک گناه هستند

حجم: 5.5 مگابایت

-------------------------------------------------------------------------------------------------

یکی انگار داره دل رو به یه جای غریبی می کشونه

اون که با چادر خاکیش گناه های همه رو می پوشونه

انگاری دست خودم نیست 

انگاری داره دلم  باز بهونه

چشم گریون مثل بارون

می چکن اشکای من دونه دونه

تا می خواد پا بذارم رو عهدی که بسته دلم توی حرم

یکی دستاشو میذاره دوباره مثل قدیما رو سرم

نمیذاره که دوباره من بمونم و دل در به درم

 

عمری این در و اون در زد این دل 

به همه جا سر زد این دل اما نشد

هر چی که بدی بود دیدم مادر 

خوشی بود چشیدم مادر 

در وا نشد

یا زهرا یه نگاه کنی تمومه همه ی غم و دردام

مادر به فدای اسمت جونم

همه ی عمرم مدیونم مدیون تو

کاشکی بخری این دل رو آخر

بذارن اسمم رو مادر ، مجنون تو

یا زهرا یه نگاه کنی تمومه همه ی غم و دردام