سلام

من بیست و یک سالمه، تو خانواده مذهبی بزرگ شدم ولی بهم سخت گیری نشد و انتخاب با خودم بود حجاب خوبی نداشتم هیچ وقت، ولی به مدته چند ماهه که شروع کردم به مطالعه قرآن و خب بهش ایمان آوردم، با نماز خوندن شروع کردم و امسال برای اولین بار روزه گرفتم.

خیلی این مدت فکر کردم و هر وقت خودم رو توجیح میکردم که حجابت مشکلی نداره و خدا می بخشه! ولی من میخوام بیشترین شباهت رو به یک دختر مومن و مسلمان داشته باشم، نمیخوام پیروی هوای نفسم باشم و بخاطر زندگی دنیا، آخرتم رو از دست بدم، من میدونم مسلمان باید تسلیم خواست خدا باشه و خواست خدا اینه که من با حجاب باشم، به خاطر همین تصمیم دارم چادر رو انتخاب کنم، ولی من توی گذشته اشتباهات خیلی زیادی داشتم و احساس میکنم با انتخاب چادر بهم بگن تو خواستی اشتباهاتت رو بپوشونی یا هر قضاوت نادرست دیگه ای.

ولی من چند ماهه که توبه کردم و واقعا تغییر رو احساس میکنم، الان هم دوست دارم تو این ماه با خانوادم در موردش حرف بزنم و ان شاء الله شروع کنم، ولی نگران حرف هایی هستم که قراره بشنوم، قضاوت هایی که ممکنه بشم، نگران نیستم از پس چادر برنیام چون سپردمش به خدا و میدونم برام راحتش میکنه و میدونم ازش لذت میبرم ...
کسی تجربه ای یا نظری داره که راهنماییم کنه؟

ممنون میشم


مرتبط:

دوست دارم چادری بشم

چرا چادر سر میکنی!؟