سلام به همه دوستان

من سی و یک سالمه و تا الان به خاطر مشکل مالی و بعضی دلایل دیگه نتونستم ازدواج کنم. خیلی میل جنسی بالایی دارم و همیشه و همه جا به جنس مخالفم و زن و شوهرها توجه میکنم راحت بگم میل جنسیم در حد آتشفشانه .

تا الان با هیچ دختری نبودم و رابطه نامشروعی نداشتم ولی اینقدر دیگه داره بهم فشار میاد که نمیتونم خودمو نگه دارم و خیلی معذرت میخوام ولی به رابطه نامشروع هم فکر میکنم . بعضی موقع ها حتی سه بار در روز ... میکنم ولی باز بعد از چند روز اون حالت آتشفشانی سراغم میاد.

خواهش میکنم ازتون کمکم کنید.


پاسخ :

سلام
مثال شما مثل یه آتیشی هستش که به جای این که برای خاموش شدنش روی اون آب بریزن ، دارن هی بنزین میریزن و انتظار هم دارن اون آتیش خاموش بشه .

با توضیحاتی که شما دادید اگه حال تون غیر از این بود جای تعجب داشت . شما می خواید آتش شهوت تون رو کنترل کنید ولی میگید " همیشه وهمه جا به جنس مخالفم و زن وشوهرها توجه میکنم " همین طور گفتید " به رابطه نامشروع هم فکر میکنم "

. خب برادر ، با این کارهایی که می کنید باید هم انتظار آتشفشان داشته باشید . اگه می خواید آتشفشان شهوت تون تا زمانی که شرایطش فراهم نشده نیمه فعال بمونه ، چاره ای جز کنترل چشم و فکر ندارید .

این یعنی شما سعی می کنید دیگه روی آتیش شهوت تون بنزین نریزید . به مرور زمان می تونید سوار بر غریزه ی جنسی تون بشید .

موفق باشید .