سلام دوستان 

من پارمیدا هستم ، چرا مامان ها یا بابا ها بچه های کوچک تر رو بیشتر دوست دارن ؟ سر کوچیک ترین موضوع تو باید  پاسوز بشی ، وای دارم روانی میشم ، تو رو خدا کمکم کنید .

روزی پنجاه بار آهنگ خدا پشتمه ماکان بند رو گوش میکنم ، زندگی ناممه فعلا !

کمکم کنید تو رو خدا

پاسخ :

سلام

این طور که فکر می کنید نیست ، چون بچه های کوچکتر نیاز به مراقبت بیشتری دارن ، طبیعتا بیشتر وقت پدر و مادر صرف رسیدگی به کارهای اون ها میشه ، چون وقت بیشتری صرف اون می کنن ممکنه باعث شده باشه که شما فکر کنید اون رو بیشتر از شما دوست دارن ، در حالی که وقتی شما در سن اون بودید احتمالا همین قدر پدر و مادر به شما توجه می کردند . 

ممکنه پدر و مادر تون تصور می کنن که شما بزرگ شدید و بعضی از مسائل رو درک می کنید . یه پیشنهاد دارم :

این فکرها که اون ها شما رو دوست ندارن بریزید دور ، سعی کنید در مراقبت از خواهر/برادر کوچکترتون به پدر و مادر تون کمک کنید . این طوری پیش اون ها عزیزتر میشید . 

در ضمن آهنگ های غمگین رو گوش ندید ، متن آهنگی که میگید رو دیدم ، اصلا مناسب روحیه ی شما نیست ، شما خودتون غمگین هستید ، حالا اگه بخواید چنین آهنگی هم گوش بدید ، ممکنه از لحاظ روحی آسیب جدی ببینید . 

وقتی یه جمله هایی رو زیاد تکرار کنید ، اون جمله ها به باور شما تبدیل میشه . 

بخشی از متن آهنگ اینه " من شبام سیاه و تاره " ، حالا اگه به قول خودتون روزی 50 بار این جمله رو تکرار کنید ، انتظار دارید چیزی از شما باقی بمونه ؟!

نکن دختر خوب ، خودت رو داغون نکن 

آدم وقتی یه مشکلی داره ، میره مشکلش رو حل میکنه ، نه این که چند تا مشکل دیگه به مشکلاتش اضافه کنه . 

موفق باشید